FAQ
1. Έχετε κάποιον εκθεσιακό χώρο όπου μπορούμε να δούμε από κοντά τα έπιπλα;
Διαθέτουμε ένα μαγαζί με έπιπλα ενδεικτικά της ποιότητας των υλικών μας. Επισκεφτείτε μας στη διεύθυνση Σοφοκλέους 142, Καλλιθέα 17672, Αθήνα
2. Κατασκευάζετε έπιπλα;
Έχουμε μια μεγάλη ποικιλία επιλογών. Αλλά για να σας εξασφαλίσουμε προϊόντα που καλύπτουν τις ανάγκες σας υπάρχει δυνατότητα και για κατασκευή στα μέτρα ή δικό σας σχέδιο αν δεν υπάρχει αυτό που επιθυμείτε στο ιστότοπο μας.
3. Υπάρχει δυνατότητα παραγγελίας επίπλων σε συγκεκριμένες διαστάσεις;
Έχουμε μια τεράστια ποικιλία επίπλων και είμαστε σχεδόν σίγουροι ότι θα βρούμε κάτι κατάλληλο σύμφωνα με τις διαστάσεις σας. Είμαστε όμως και πάλι εκεί για να κατασκευάσουμε στα μέτρα σας τα προϊόντα.
3. Κάνετε έργα κουζίνας;
Μπορούμε να σας κάνουμε ένα έργο κουζίνας και να φτιάξουμε ένα σετ κουζίνας από ξεχωριστά ντουλάπια. Θα πρέπει να μας στείλετε το σχέδιο κουζίνας ή τις μετρήσεις σας στο info@pmsepipla.gr . Θα ήταν το καλύτερο αν μπορούσατε να μας παρέχετε το σετ κουζίνας και το χρώμα που προτιμάτε καθώς η τιμή ποικίλει ανάλογα με αυτό. Όσο περισσότερες πληροφορίες τόσο το καλύτερο.
4. Πόσο καιρό χρειάζεται για να παραδοθεί;
Ο μέσος όρος παράδοσης σημειώνεται για κάθε προϊόν χωριστά. Κάθε προϊόν έχει διαφορετικό χρόνο παράδοσης επειδή τα προϊόντα κατασκευάζονται από εμάς αλλά και απο διάφορους κατασκευαστές.
5. Μπορώ να κάνω αγορές online;
Η ιστοσελίδα μας διατίθεται για αγορές online. Επίσης μπορείτε να παραγγείλετε ό,τι υπάρχει στους καταλόγους μας, είτε τηλεφωνικά, είτε μέσω e-mail. Και κάποιος από το εξειδικευμένο προσωπικό μας θα σας αναλύσει όλες τις λεπτομέρειες.
6. Μπορεί η εταιρεία να μου συναρμολογησει τα έπιπλά μου; Θα έχω κάποια χρέωση για την Υπηρεσία αυτή;
Η εταιρεία είναι πρόθυμη να συναρμολογήσει τα έπιπλα σας. Δεν υπάρχει κόστος για αυτή την υπηρεσία εντός Αττικής. Σκοπός μας είναι να κλείσετε τα μάτια σας … να τα ανοίξετε και όλα έτοιμα.
7. Παρέχετε μια εγγύηση για τα έπιπλά σας;
Όλα τα προϊόντα λαμβάνουν εγγύηση 12 μηνών. Είμαστε πάντα δίπλα σας.
8. Πώς μπορώ να κάνω μια παραγγελία;
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε παραγγελία στην ιστοσελίδα μας ή γράφοντας μας ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο info@pmsepipla.com με το πλήρες όνομά σας, τη διεύθυνση παράδοσης (συμπεριλαμβανομένου του ταχυδρομικού κώδικα), τον αριθμό τηλεφώνου επικοινωνίας, τον προτιμώμενο τρόπο πληρωμής, τον πλήρη κατάλογο των προϊόντων και των επιλογών που θέλετε να συμπεριληφθούν. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί μας στο +306908673535. Θα λάβετε απάντηση το συντομότερο δυνατό.
9. Πώς μπορώ να ενημερωθώ για την παραγγελία μου;
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω τηλεφώνου στο +306908673535 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο info@pmsepipla.gr με τον αριθμό της παραγγελίας σας και θα σας παράσχουμε πληροφορίες σχετικά με την τρέχουσα κατάσταση της παραγγελίας σας και αν είναι ήδη δυνατό – την ημερομηνία παράδοσης.
10. Μπορώ να παραλάβω μόνος μου από τα καταστήματά σας;
Βεβαίως. Εφόσον γίνει η απαραίτητη συνεννόηση μαζί μας μέσω τηλεφώνου ή email
11. Πώς μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Εάν επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας για οποιοδήποτε λόγο μπορείτε να το κάνετε επικοινωνώντας μαζί μας στο +306908673535 ή στο info@pmsepipla.com , εφόσον δεν έχει δρομολογηθεί για παράδοση η παραγγελία σας.
12. Τι να κάνω εάν έλαβα έπιπλα με ελαττώματα ή κομμάτια που λείπουν;
Εάν λάβατε μια παραγγελία με ελαττώματα, ζημιές ή ελλείποντα κομμάτια, ενημερώστε μας μέσω τηλεφώνου στο +306908673535 ή στο info@pmsepipla.gr, πρέπει να σημειωθεί ένας αριθμός τεμαχίου σύμφωνα με τις οδηγίες που έχει ελαττώματα, ζημιές ή λείπει. Επίσης θα πρέπει να στείλετε μια εικόνα στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο μας στο info@pmsepipla.gr, αυτές οι φωτογραφίες θα σταλούν στον κατασκευαστή (εμείς ή προμηθευτής). Ο κατασκευαστής του επικείμενου κομματιού υποχρεούται να το αντικαταστήσει σε 15-45 εργάσιμες ημέρες μετά την καταχώρηση της εντολής εγγύησης. Γίνεται συνεχής έλεγχος από πλευρά μας για την εξασφάλιση της ποιότητας των προϊόντων πριν την παράδοση.
13. Τι να κάνω αν θέλω να επιστρέψω τα έπιπλα;
Εάν επιθυμείτε να επιστρέψετε τα έπιπλα, ενημερώστε μας για αυτό (μέσω email στο info@pmsepipla.gr ή τηλεφωνήστε στο +306908673535. Είναι σημαντικό ότι τα έπιπλα δεν έχουν συναρμολογηθεί και είναι στην αρχική τους συσκευασία. Τα επιστρεφόμενα έπιπλα θα παραληφθούν σε 15-20 εργάσιμες ημέρες. Τα χρήματα θα επιστραφούν τις επόμενες μέρες μετά την παραλαβή των επίπλων μέσω τραπεζικής μεταφοράς.
14. Μπορώ να κάνω αλλαγή στην παραγγελία μου;
Μπορείτε να κάνετε αλλαγή στην παραγγελία σας μόνο σε περίπτωση που δεν έχει δρομολογηθεί για να την παραλάβετε.
15. Οι τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ;
Ναι. Οι τιμές που αναγράφονται στην ιστοσελίδα μας συμπεριλαμβάνουν το νόμιμο Φ.Π.Α.
16. Τι είναι η wish list;
H “Wish List” διαφέρει από το ηλεκτρονικό καλάθι αγορών γιατί γεμίζει όχι με αυτά που χρειάζεστε, αλλά με όσα… ποθείτε! Χρησιμοποιώντας τη wish list, βάζετε σε μια σειρά όλα όσα απλώς ποθείτε και σας αρέσουν από τα προϊόντα μας, ανεξαρτήτως του πότε σκοπεύετε και αν, να προχωρήσετε σε μια μελλοντική αγορά.
Από τη wishlist μπορείτε εύκολα να μεταφέρετε τα προϊόντα που επιθυμείτε στο καλάθι σας με 1-click.
Μπορείτε να διαγράψετε ένα προϊόν από τη Wish List (πατώντας αφαίρεση) ή να μεταφέρετε ένα προϊόν στο καλάθι σας πατώντας το καλάθι που αντιστοιχεί στο προϊόν.
17. Μπορώ να παίρνω ενημερώσεις για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, τα προϊόντα και τις προσφορές σας;
Μπορείτε να εγγραφείτε στην αποστολή των ενημερωτικών μας newsletters και να λαμβάνετε όλη την ενημέρωση σχετικά με νέα προϊόντα, αποκλειστικές προσφορές και τις δυνατότητες του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να συμπληρώσετε το email σας στην ένδειξη «newsletter» που θα βρείτε στο κάτω μέρος της σελίδας. Αυτό είναι όλο! Μετά από αυτά θα λαμβάνετε κανονικά τα newsletters μας στο e-mail σας.